بایگانی نوشته‌ها

فرمول سری نوشتن رپورتاژ آگهی‌های موفق!

فرمول سری نوشتن رپورتاژ آگهی‌های موفق!

وقت عمل رسیده است! شما باید بدانید چه رپورتاژ آگهی منجر به فروش بیشتر می‌شود. به‌هرحال شما دارید برای انتشار آگهی تبلیغاتی خود هزینه صرف می‌کنید و اگر این مرحله (یعنی نوشتن رپورتاژ آگهی اصولی ) را به‌خوبی ندانید، انگار که پولتان را دور ریخته‌اید.

راهنمای قدم به قدم انتخاب اسم برند

راهنمای قدم به قدم انتخاب اسم برند

دهه 60 که تعداد بچه‌ها زیاد بود، اغلب خانواده‌ها اسم‌گذاری نوزادان جدید برایشان مهم نبود. از بین 4 اسم رایجی که وجود داشت، یکی را انتخاب می‌کردند و تمام! مثلاً اولی را می‌گذاشتند حسن، دومی را می‌گذاشتند محمدحسن و مهم هم نبود که تکراری باشد یا اینکه 60 تا حسن در فامیل وجود داشته باشد.

انواع لینک‌ها + معرفی لینک‌های جدید

انواع لینک‌ها + معرفی لینک‌های جدید

گوگل دو نوع ویژگی لینک (Attribute) جدید معرفی کرد. این خبر کوتاه به تنهایی برای کارشناسان سئو کافی بود تا بحث‌ها و سوال و جواب‌های بی‌انتها را شروع کنند. با این که گوگل می‌گوید اتفاق خاصی نیافتاده است اما این خبر برای عده‌ای خوب و برای خیلی‌ها هم بد است. دو گزینه لینک فالو و نوفالو تبدیل شد به ۴ گزینه. صفت‌های لینک جدید یعنی لینک اسپانسر شده (sponsored) و لینک محتوای تولیدی کاربران (UGC) هستند. در این مقاله توضیح می‌دهیم چه اتفاقی در گوگل افتاده است، چه کارهایی باید انجام دهیم و جواب سوالات احتمالی شما را هم می‌دهیم؛ اما قبل از هر چیزی سریع‌تر برویم سر اصل مطلب و ببینیم که 4 نوع لینکی که باید بشناسیم چه هستند.

تبلیغات هدفمند

بهترین و موثرترین تبلیغات بنری را از ما بخواهید

اطلاعات بیش‌تر

عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه شوید
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

بایگانی نوشته‌ها
همین حالا تماس بگیرید

تجربه بهترین نتیجه از یک کمپین تبلیغاتی